بهينه سازي سايت و سئو بهينه سازي سايت و سئو .

بهينه سازي سايت و سئو

چگونه مناسب ترين كلمه كليدي را براي بازديد ببشتر سايت انتخاب كنيم

در مورد اينكه چه چيزي بايد انجام شود، در مورد بهينه‌سازي كلمات كليدي در صفحه شما، تصورات غلط زيادي وجود دارد.

بعضي از وبلاگ نويسان در حال رفتن به اين‌سو هستند تا خوانندگان خود را در اين جريان كلمات كليدي در محتواي صفحات هدف قرار ندهند. اين وبلاگ نويسان – لقب خاصي به آن‌ها نسبت نمي‌دهيم- بهتر است نگران تشخيص اسپم توسط گوگل در آينده ( با توجه به پيشرفت آن) باشند.
اين جنون كامل است.
با عدم داشتن كلمات كليدي در صفحه شما، تقريباً غيرممكن است كه گوگل بتواند صفحه شمارا با كليدواژه‌اي كه مي‌خواهيد رتبه‌بندي كند، مطابقت دهد. اگر گوگل به‌طور كامل كلمات كليدي را در صفحه نداشته باشد، موتور جستجوي ناكارآمدي خواهد شد.
به اين فكر كنيد كه اگر شما براي“Ford Mustang 65 Auto Parts” جستجو كنيد و به صفحاتي بدون اين كلمات در صفحه برسيد، اين خبر از يك جست‌وجوي غلط مي‌دهد!
گوگل بايد كلمات كليدي را در صفحه خود ببيند و اين كلمات كليدي بايد براي كاربران قابل‌مشاهده باشد. رويكرد آسان اين است كه يا محتوايي را در اطراف كلمه كليدي خود ايجاد كنيد يا به‌طور طبيعي كلمات كليدي خود را به صفحه اضافه كنيد. من نمي‌گويم كه صفحه شما بايد مانند مثال زير باشد.
به فروشگاه جورجيا NFL خوش‌آمديد. در اينجا ما با طيف گسترده‌اي از لباس NFL شامل لباس NFL زنان، لباس NFL مردان و لباس NFL كودكان و خيلي، خيلي بيشتر داريم.
اين رويكرد ممكن است ۱۰ سال پيش كارايي داشته، اما نه اكنون. كليدواژه بايد به‌طور طبيعي در صفحه شما ظاهر شود. هرگونه تلاش براي رد كردن كلمات با كلمات كليدي وحشتناك خواهد بود و ممكن است فيلترهاي اسپم را در موتورهاي جستجو به ضرر شما فعال كند. كلمه كليدي خود را به‌طور طبيعي در محتوا استفاده كنيد. چندين بار تكرار كلمه كليدي شما بيش‌ازاندازه كافي است.
اين واقعاً ساده است.
بعداً بايد اطمينان حاصل كنيد كه تعداد انگشت‌شماري از كلمات كليديLSI در صفحه شما وجود دارد. LSI مخفف نمايه‌سازي معنايي معكوس است. كلمات كليديLSI، اصطلاح سئو براي عبارات مربوطه نيست. گوگل معتقد است كه صفحه به‌طور طبيعي نوشته‌شده است و گرايش بالاتري نسبت به كيفيت خوب و مناسب دارد، همچنين اگر شامل كلمات كليدي مرتبط و مرتبط با عبارت اصلي شما نيز باشد.
براي موفقيت بهينه‌سازي يك صفحه، شما بايد كلمات كليدي و كلمات كليدي مرتبط خود را در صفحه داشته باشيد. دو يا سه كليدواژه مربوط به كلمه كليدي اصلي خود را پيدا كنيد و آن‌ها را دو يا سه بار در صفحه تكرار كنيد. Ubersuggest يك ابزار عالي براي پيدا كردن كلمات كليدي است كه گوگل در ارتباط با كلمات كليدي اصلي خود دارد – اين كار را با كشيدن پيشنهادات جعبه خودكار پيشنهاد گوگل انجام مي‌دهد. از Ubersuggest و تحقيق كلمات كليدي خود براي تعيين فهرستي از كلمات كليدي مرتبط استفاده كنيد.
Ubersuggest – رايگان
http://ubersuggest.org
حوزه‌هايي كه مي‌توانيد كلمات كليدي را در صفحه بكار بريد عبارت‌اند از:
– توضيحات متا و عنوان متا
– anchor متن در نقشه‌ي سايت
– عنوان نقشه سايت
– عنوان (متن داخل تگ‌هايh1، h2، h3، و h4)
– متن محتوا
– متن متناقض و كلاسيك
– لينك‌هاي داخلي در محتوا
– نام فايل تصوير،alt تصوير و عنوان تصوير
– نام فايل ويدئويي، عنوان ويدئو

منبغ : چگونه مناسب ترين كلمه كليدي را براي بازديد ببشتر سايت انتخاب كنيم


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۲:۱۳ توسط:حامي سئو موضوع:

:: مطالب مشابه
[RelPostTitle] [RelPostTitle]
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :